Правила

ПРАВИЛА ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛІ
«Gaudi Stylish Hotel»


Шановні гості! Ми раді вітати Вас в нашому в готелі!

Для розміщення не потрібен сертифікат вакцинації і наявність ПЛР тесту!

Будь ласка, уважно ознайомтеся з правилами проживання в готелі «Gaudi Stylish Hotel».


I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Ці Правила розроблені на основі чинного Законодавства України, указів Державного комітету України про житлово-комунальному господарстві, Державного комітету України з туризму, Кабінету Міністрів України, і з урахуванням вимог ради Міжнародної готельної асоціації.

2. Готель «Gaudi Stylish Hotel» – гарантує гостям дотримання усіх правил конфіденційності.

3. Куріння в готелі «Gaudi Stylish Hotel», за винятком спеціально відведених місць, заборонено.

4. Адміністрація готелю залишає за собою право накласти на гостей штраф за порушення норм протипожежної безпеки, куріння в недозволених місцях і недотримання законних вимог адміністрації.

5. Відгуки та пропозиції щодо роботи готелю можна залишити у адміністратора готелю.


II. ПОРЯДОК ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛІ

1. Готель працює для Вас 24 години на добу 7 днів на тиждень. Розрахунковий час — 12:00, час виїзду — 12:00, час заселення в готель — 14:00.

2. У разі необхідності зберігання вашого багажу, Ви можете скористатися багажної кімнатою, що знаходиться на рецепції у адміністратора.

3. Будь ласка, залишайте цінні речі і документи в сейфі. За речі, залишені без нагляду, відповідальність несе гість.

4. Додаткові безкоштовні послуги готелю: виклик швидкої допомоги, виклик таксі, пробудження по телефону, користування Wi-Fi.

5. Просимо Вас дбайливо ставитися до майна готелю, дотримуватися правил пожежної безпеки готелю. Залишаючи номер, будь ласка, закривайте вікна, крани в кімнаті гігієни, вимикайте світло і інші електроприлади. У разі пошкодження майна Готелю гість в повному обсязі компенсує його відповідно до внутрішніх документів Готелю.

6. Гості готелю враховують і не заперечують проти використання на території готелю системи відеоспостереження за винятком туалетних кімнат і особистих апартаментів гостя.


З метою забезпечення порядку і безпеки в готелі забороняється:

1. Палити в номерах, холах і приміщеннях готелю за винятком спеціально відведених місць.

2. Користуватися в номері електричними приладами за винятком дозволених до використання.

3. Передавати стороннім особам ключі від номера.

4. Зберігати в номері легкозаймисті матеріали.

5. Проносити на територію готелю і зберігати в номері матеріали і предмети, які небезпечні для життя і здоров'я оточуючих.

6. Переставляти і виносити меблі з номера.

7. Порушувати загальноприйняті норми поведінки, в т.ч. перебувати на території готелю під дією наркотичних засобів.

8. Виявляти агресивні дії, які загрожують безпеці здоров'я або майну інших осіб.

9. Заподіювати збиток майну готелю.

10. Розміщувати в номері гостей після 23:00 без оплати і реєстрації їх перебування в готелі.

11. Розміщувати в номерах домашніх тварин.

III. ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ, ОФОРМЛЕННЯ ПРОЖИВАННЯ І ОПЛАТИ ПОСЛУГ ГОТЕЛЮ

1. Плата за проживання і послуги, що надаються готелем, здійснюється готівкою, за безготівковим розрахунком або кредитними картами, згідно з чинним в готелі прейскурантом. Оплата за проживання та додаткові послуги здійснюється в гривнях.

Діти до 5 років без надання додаткового спального місця проживають в готелі безкоштовно.

2. Для гарантованого бронювання номера в готелі, проводиться передоплата в розмірі вартості однієї доби проживання з наступною оплатою при заселенні суми, що залишилася за весь період проживання. Передоплата здійснюється шляхом виставлення invoice готелем на email або номер мобільного телефону клієнта для здійснення оплати через електронну систему платежів LiqPay.

3. Готель не стягує штраф в розмірі вартості однієї доби проживання, якщо скасування бронювання була проведена за 4 тижні до заїзду або раніше, або протягом 4 годин після бронювання.

4. При запізненні гостя більш, ніж на добу гарантована бронь анулюється без повідомлення. Передоплата за першу добу проживання поверненню не підлягає.

5. При проживанні в готелі менше однієї доби плата стягується в розмірі повної вартості доби проживання.

6. Повернення коштів за проживання здійснюється за повну добу або півдоби, починаючи з розрахункової години, за умови, якщо гість прожив в готелі не менше доби.

7. Повернення коштів здійснюється тільки при наявності квитанції про оплату послуг готелю протягом однієї години з моменту поселення, за умови, якщо гість не користувався номером.

8. Ранній заїзд (до 14.00), або пізній виїзд (після 12.00) надається гостям тільки при наявності в готелі вільних місць і відсутності заявок на аналогічні дати, і оплачується відповідно до прейскуранта готелю (50% вартості номера за добу).

9. При заїзді гість надає документ, що засвідчує його особу (паспорт, водійські права, іноземний паспорт) заповнює реєстраційну картку та вносить оплату за проживання в готелі. Готель залишає за собою право відмовити в наданні послуг гостям, які не пред'явили посвідчення особи або відмовилися оплатити своє проживання.

10. Продовжити проживання можна при наявності вільних місць в готелі мінімум на половину доби вартості номера відповідно до тарифів готелю.

11. Гості, що залишаються у Вашому номері після 23:00, повинні попередньо зареєструватися в службі прийому і розміщення гостей і оплатити проживання відповідно до затверджених тарифів.

12. При замовленні додаткових послуг гість вносить повну передоплату за все необхідні послуги.

13. Якщо Ви йдете з готелю, залишайте ключ від номера в адміністратора. У разі втрати ключа адміністратор служби прийому та розміщення гостей видасть Вам новий ключ за вартістю згідно чинного прейскуранта.

14. У день від'їзду ключ від номера здається адміністраторові. Після перевірки номера покоївкою проводиться оплата додаткових послуг готелю.

Якщо Ви заздалегідь повідомили про час Вашого від'їзду адміністратора готелю, ми постараємося скоротити час оформлення Вашого від'їзду.

15. З питань додаткової інформації про послуги готелю, будь ласка, звертайтеся до адміністратора готелю за телефоном:



У разі порушення правил проживання, встановлених в готелі, адміністрація має право виставити штраф, або відмовити гостю в подальшому проживанні.
Бажаємо Вам приємного відпочинку!
З повагою, адміністрація готелю.
Отправить сообщение